9 Şubat 2011 Çarşamba

absürdotobiyografi_deniz

ÖTÖBİYÖGRAFİM

Merhaba. Benim adım Ali. Bu da benim otobiyografim.

Aslında oldukça sıradan, hatta sıkıcı biriyim. Hepiniz gibi bir çocuk oldum; hepiniz gibi güldüm, ağladım, büyüdüm… Hepiniz gibi bir gözüm orada, bir gözüm burada. Sizin de burnunuz ve kaşınızın yer değiştirdiği oluyordur. Boş zamanlarımda kitap okumaktan ve arkadaşlarımla buluşmaktan hoşlanırım. İlkokuldayken, bir gün çok acıkıp kulağımı yediğimi belirtmeliyim. Annem çok sinirlenip, burnumu almıştı. Koca bir hafta koku alamadım; fakat bu sayede, gözlerimle koklamayı, ellerimle tat almayı öğrendim. Sizi de köpekler kovalamıştır sık sık. Ben hep zürafaların peşinden koştum. Boynumla ayak bileğimin yer değiştirmesiyse, lise yıllarıma rastlar. Lisede çok tembel bir öğrenciydim. Sırada oturmaktansa, koltukta uzanmak sizce de harika değil mi? Popomun yerine bir koltuk olsun isterdim. Yazık ki babam, bu işlemin çok pahalı olduğunu söylerdi. Sahip olduğum her şeyi aileme borçluyum. Onlarla geçen hayatım boyunca bolca üşüdüm. Hepiniz gibi ben de, üşüdüğüm zaman derimle iç organlarımın yerini değiştirmekte buldum çareyi. Tüm bunların zararlarını çok geç öğrendim. İşte bu yüzden, bugün, tam anlamıyla her yerim her yerimde. Tamamen sıradan olduğum, sizden farksız olduğum da apaçık ortada…

- Mesleki başarıları: Kayıtdışı’04 posterinde özportresiyle yer aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder