10 Şubat 2011 Perşembe

absürdotobiyografi_Neslihan

ADım SOYADım: İNDİGO ANOMİ

ÖLÜMüm: 12 ŞUBAT 2011

ARAF: 7-12 ŞUBAT

DOĞUMum: ?

'Ömür boyu öyküsü kayıp bir kahraman' olacağımı öylediler; ama ben otobiyografimi anlatıp 'boşa ÖLÜ jokeri' demelerini önledim o geveze insanların. Henüz doğmadığım söyleniyor ama doğduysam bu 'saray empoze seks' sonucudur. Engelliye filler sahip vakası'nda uğruna savaşılan prenses annemdi kaldı kol. Bu yüzden bir tek kolum var. Gözüm ise babamın savaş ganimetiydi. Yarısını bir başka kahramanla paylaşmak zorunda kaldığı için küçüldüm. Babam da söylentilere göre maraton gözü ile evlenip kaçmış. Gözlere takıntılıymış.

Yalnız kaldıktan sonra sarayın emrinden kaçıp JOKER olmaya karar verdim. Fakat beni takip etmeye başladılar. kral koluma sahip olmak istiyordu, düşman ülkedekiler de gözüme saldırı düzenleyip duruyordu. Beni parçalayıp yeniden düzenlediklerinde ARAF taydım. O süreç boyunca oradan buraya çekildim. 'emrettiğiniz için ölmem bırakıyorum.' diyerek 12 Şubatta sahneden çekildim; ama hala 'DOĞMADIM.'

Mezar bulutumda şarkı çalıyor. Dinlemeden geçme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder